İmplant Hizmetlerimiz

İmplant, diş eksikliklerinin tamamlanması ve doğal dişe en yakın çözümlerin üretilmesi amacıyla cerrah diş hekimleri tarafından uygulanan bir tedavi yöntemidir. Gerek çiğneme hissinin doğala en yakın olması, gerekse diğer dişlere müdahale etmeden tedavi imkânı yaratması; yaşadığımız yüzyılda implant içeren yöntemleri, en çok uygulanan tedavi yöntemlerinden biri haline getirmiştir.

İmplant diş nedir?

Halk arasında vidalı diş olarak da bilinen dental implantlar diş eksikliğini ortadan kaldırmak için çene kemiğinin içerisine yerleştirilen ve titanyumdan üretilen yapay diş köküdür. İmplant, doğal dişlerin fonksiyon ve estetiğini sağlayan en iyi alternatiftir. Diş kaybı ile ortaya çıkan önemli sorunlardan biri olan çene kemiğindeki erimenin durdurulması bugün için ancak implantlarla sağlanabilmektedir. İmplantlar, geleneksel kaplama ve protezlere göre daha iyi konuşma ve çiğneme fonksiyonu sağlarken doğal bir görünümü de beraberinde etirmektedir.

İmplant diş yapılabilmesi için gerekli kriterler neler?

Çene kemiğinin yeterli kalınlıkta ve yükseklikte olduğu durumlarda implant hemen yapılabilir. Çene kemiğinin yeterli olmadığı durumlarda ise bu bölgeye çeşitli işlemler uygulanarak kemik implanta uygun hale getirilir. Hastaların operasyon sonrası ağız hijyenine dikkat etmeleri gerekmektedir.

İmplant diş için herhangi bir yaş sınırlaması var mıdır?

İmplant diş için üst yaş sınırlaması yoktur. Büyüme ve gelişimini tamamlamamış çocuklarda ve gençlerde ise tercih edilmemektedir.

İmplant diş yerleştirirken ağrı hissedilir mi?

İmplant diş yerleştirme işlemi lokal anestezi altında gerçekleştirildiği için ağrı hissedilmesi söz konusu değildir. Operasyon öncesi rutin olarak lokal anestezi tercih edilmesine rağmen hastanın tercihi ve hekimin uygun görmesi durumlarında genel anestezi de kullanılmaktadır. İşlemin gerçekleştirildiği ilk gün çok az ağrı hissedilebilir. Bu ağrı hekimin uygun gördüğü bir ağrı kesiciyle kolayca geçecek seviyedir.

Yerleştirilecek bölgeye ve implant diş sayısına bağlı olmakla beraber ortalama 30-60 dakika arasında süren bir işlemdir.

Diş hekiminiz operasyonu takip eden birkaç gün için size yumuşak yiyeceklerin ağırlıkta olduğu bir diyet önerecektir.

Tedavi planına bağlı olarak 3-9 ay arasında değişebilir.

Fırçalama ve diş ipi kullanımı evde yapılacak tedavileri kapsamakla birlikte düzenli olarak diş hekimine gitmeniz gerekmektedir.

Uygun şekilde kullanılıp, bakımı yapıldığı takdirde 40 yılı aşkın süre ile implantlarınız size hizmet edecektir. Megadentist implantdişleriniz için ömür boyu yenileme garantisi sunmaktadır.

İmplant bulunduğu yerden çıkartılır ve o bölgenin iyileşmesi beklenir. Yeterli süre sonunda mevcut kemik uygun ise başka bir implant o bölgeye yerleştirilir.

Çoğu işlem gibi dental implantta sigorta kapsamına girmemektedir. Diş hekimlerimiz sizler için uygun ve avantajlı ödeme seçenekleri sunmakadır.