Hizmetlerimiz

implant fiyatları

İmplant Diş

Halk arasında vidalı diş olarak da bilinen dental implantlar diş eksikliğini ortadan kaldırmak için çene kemiğinin içerisine yerleştirilen ve titanyumdan üretilen yapay diş köküdür. İmplant, doğal dişlerin fonksiyon ve estetiğini sağlayan en iyi alternatiftir. Diş kaybı ile ortaya çıkan önemli sorunlardan biri olan çene kemiğindeki erimenin durdurulması bugün için ancak implantlarla sağlanabilmektedir.

Ortodonti – Diş Teli

Ortodonti, alt ve üst çeneler ile diş çapraşıklıklarının düzeltilmesi ile uğraşan bir diş hekimliği branşıdır.
Hangi yaşta olursa olsun, tedavi edilmeyen ortodonti problemleri kötüye doğru gider. Çapraşık ve kötü konumlanmış dişleri temizlemek daha zor olduğu için, periodontal (dişeti) hastalıklara yakalanma ve diş çürüğüne bağlı olarak dişlerin erken kaybedilmesi riski vardır. Bunların yanında bozuk kapanışlar ve erken diş temasları ise diş yüzeylerinin anormal aşınmasına, çiğneme ve konuşmada zorluklara, dişlere gereğinden fazla yük gelmesine, bunun sonucu olarak da kök ucu lezyonlarının oluşmasına, destek kemik ve diş eti dokularının tahribatına yol açar.

Kanal tedavisi

Endodontik tedavi ile enfekte olmuş sinir dokusu, kan damarları ve diğer hücresel artıklar kök kanalından uzaklaştırılır. Daha sonra kanal eğeleri ve dezenfektan solüsyonlar aracılığıyla kök kanal boşluğu temizlenip şekillendirilir. Diş, doku dostu materyaller kullanılarak sızdırmayacak şekilde doldurulur.

Diş beyazlatma

Beyazlatma dişlerin yapısında (mine ve dentin tabakasında) oluşan renklenmeleri giderme işlemidir. Evde ve klinikte olmak üzere iki çeşit beyazlatma işlemi vardı.

Diş Teli
Estetik diş

Estetik Diş Hekimliği

Estetik diş hekimliği; diş hekimliğinin, ağız ve diş bölgesini sağlık ve estetik açıdan yeniden düzenlenmesini ele alır. Sağlıklı ve estetik bir gülüş tasarlamayı amaçlar. Gülüş tasarımı, kişiye özel ideal gülüşü sağlıklı ve doğal olarak yenilemektir.

Restoratif diş tedavisi

Restoratif Diş Tedavisi Anabilim Dalı diş çürüklerinin tedavisi ile ilgilenir. Renk başta olmak üzere, form ve şekil bozukluğu gösteren dişlerin estetik yapısına tekrar kavuşmasını amaçlar. Kırık, çatlak dişlerin tespiti ve fonksiyonunun teminini sağlar. Mevcut dolguları değerlendirir, gerekliyse tekrar yapar yada onarır. Tedavi ile uygun diş yapısı, fonksiyon, estetik ve çevre dokularla uyumu sağlanmış olur. Mevcut diş dokularını koruyarak her türlü estetik diş hekimliği uygulamalarını yapmaktadır.

Protetik Diş Tedavisi

Ağızda eksik olan dişlerin yerine protez yapılarak hem sağlık hem de görsellik olarak kişinin ihtiyacını karşılayan diş hekimliği branşıdır. Dişler ve çevre dokularının kaybı estetik, fonksiyonel, fonetik ve moral açısından kayıplara neden olur. Bu nedenle bu kayıpların protez yapılarak telafi edilmesi gerekir. Diş protezleri temel olarak sabit protezler, hareketli protezler ve implant üstü protezler olarak sınıflandırılabilir.

Pedodonti – Çocuk Diş Hekimliği

Pedodonti, diğer adıyla Çocuk Diş Hekimliği 0-15 yaş grubu çocukların süt ve daimi dişlerinin sağlığını korumayı ve oluşan hastalıkları tedavi etmeyi amaçlayan ana bilim dalıdır. Ortodonti dışındaki çocuk diş tedavilerini kapsar. Çocuk tedavisi özel ilgi gerektirir. Çocuk psikolojisini iyi bilmek, onları korkutmadan diş hekimi koltuğuna alıştırmak ve diş temizliği hakkında bilgilendirerek hayatları boyunca sağlıklı dişlerle yaşayabilmelerini sağlamak gerekmektedir.

Çocuk Diş Hekimliği

Periodontoloji – Diş Eti Hastalıkları

Periodontoloji, dişleri çevreleyen sert ve yumuşak dokuların klinik ve mikroskopik yapısını inceleyen, bu dokuları etkileyen hastalıkları teşhis eden, tedavilerini uygulayan ve sonrasında kazanılan sağlığın idamesini sağlayan diş hekimliği dalıdır.Periodontal hastalık ise, diş eti ve dişleri çevreleyen bu yumuşak ve sert dokuları etkileyen iltihabi durumdur.

Ağız, Diş Ve ÇeneHastalıkları Cerrahisi

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi; ağız içerisinde yer alan hem yumuşak (yanak, damak, dil, dudak, kaslar vb.) hem de sert dokularda (dişler, kemikler) gelişen kistik veya tümöral patolojilerin tedavilerin yanı sıra, diş ve çene kırıklarının düzeltmek,gömük kalmış dişlerin çıkartmak ya da sürdürmek ve protez yapımına yardımcı olmak amacıyla yapılan işlemleri içeren anabilim dalıdır.

Oral Diagnoz ve Radyoloji

Ağız kanserleri genel kanser oranları içinde %5′e varan oranda görülür ve erken teşhis için diş hekiminin iyi bir oral diagnoz bilgisine gereksinimi vardır.